logonieuw2

storedirect



Van B&C Raamdecoratie kregen we de opdracht om de website van Store-Direct te restylen. Het doel van de hele operatie was meer conversie, oftewel zoveel mogelijk afspraken inplannen. 

storedirectipad1De beslissing om wel of geen contact op te nemen voor het maken van een afspraak, nemen de mensen in veel gevallen op basis van de mogelijkheden die ze met de getoonde producten in hun eigen huis zien. Om die reden hebben gebruik gemaakt van veel fotomateriaal en sfeerbeelden. Op de plaatsen waar nodig hebben we "call to actions" geplaatst.

 

Koppeling mailchimp

storedirectform1Om de bezoekers te blijfen inspireren is er een Mailchimp koppeling gemaakt. Degenen die zich inschrijven, ontvangen geregeld een nieuwsbrief met de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van raamdecoratie. 

 

Extended formulieren 

Om de adviseur voorafgaand aan een klantbezoek alvast een beeld te geven van de wensen van de klant, is er een mogelijkheid voor de klant toegevoegd om foto's te uploaden. Op deze manier kunnen specifieke situaties al voor het klantbezoek inzichtelijk worden gemaakt en indien nodig besproken. 

 

Content delivery network

Alle bestanden van Store-Direct staan op verschillende servers in Europa. Op deze manier krijgt iedere bezoeker de bestanden geserveerd vanaf de dichtsbijzinde server. Dit levert een behoorlijke snelheidswinst op en dat is weer goed is voor een betere positie in de zoekmachine. 

www.store-direct.fr

 

storedirectlaptop2

 

 

 

Bel mij terug
Offerte aanvragen
1000 tekens over